Cinta Pak Arab

You may also like...

8 Responses

  1. fad says:

    suka baca tulisan u.selalu baca jer,harini saja nk komen.
    semoga bahagia berkekalan selamanya..insya allah.

    salam perkenalan dari kl.hehe.

  2. nazariha says:

    ukhtie zarina,
    kak naza selalu baca your blog…. seronok membacanya…
    sudikah kiranya bawa kakak sekeluarga berjalan2 di spain suatu hari nanti?

  3. Khattou says:

    Salam
    Sama lah kita kawin org maghribi .citer n prngalamn pun sama hehe ..😆

  4. Siti says:

    Rasa tenang siket hati bila baca. Biasanya asyik dgr yg negatif je. Sy skrg dalam tempoh pkenalan dgn lelaki arab dari dammam saudi. Pkenalan x sampai sebulan tapi dia dah berhajat nk melamar insyaAllah hujung bulan march ni. Takut jugak bila dgr lelaki arab sgt kasar dan kuat pukul. Andai benar dia jodoh, smoga allah permudahkan segalanya insyaAllah.

    • Salam Siti,
      Saya banyak mendengar ceramah Ustaz Pahrol Mohd Juoi di Radio IKIM. Banyak membantu untuk memperbaiki diri dan rumahtangga. Alhamdulillah.

      Saya cadangkan Siti dengar ceramah beliau juga di sini https://www.youtube.com/user/radioikim sebagai salah satu sumber ilmu untuk melengkapkan diri sebelum melangkah ke kehidupan berumahtangga.
      Semoga Allah permudahkan urusan dunia dan akhirat Siti. Amin.

Leave a Reply

Your email address will not be published.