Tagged: Makanan Spain

0

Huevos Revueltos con Chorizo

Saspen tak tajuk dalam bahasa Sepanyol? 😉 Hehe..tiba2 saya nak menulis dalam bahasa lain pula ke hari ni? Satu hari nanti Insha Allah. Kali ini saya nak cerita pasal Chorizo ataupun dikenali sebagai sosej buatan tangan yang diasapkan atau disalaikan.  Chorizo ni adalah antara makanan kegemaran rakyat Sepanyol dan rata2...

0

Kentang Orang Miskin

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم Malu rasanya nak tulis resepi kat sini. Almaklum, saya memang terkenal dengan ke ‘tak’ pandaian memasak sejak dari sebelum berkahwin. Alasannya..banyak belajar untuk skor periksa berbanding tengok cara-cara mak memasak di dapur. Hahaha…alasan sangat. Sebenarnya, kalau dah tak minat macam-macam alasan kita boleh bagi, kan? Hari...